من ۲۸ هفته زدم دکتر گف هم برا جنین خوبه هم خودت میری بیمارستان عفونت اینا نمیگیری و زخمت هم زود خوب میشه
من چندروز پیش زدم
۲۸هفته زدم.۱۰سال ازبار قبلی گذشته باشه باید بزنی حتما.عارضه ای هم نداره باعث میشه جنین کزاز بندناف نگیره
28هفته زدم
سلام عزیزم من دبیرستان نزدم برام 29 هفته زد
عوارض نداره فقط یکم حس سنگینی دستت اذیتت میکنه
۲۸ هفته زدم
عوارضم نداره
نزدنش خطرناک تره
هر ۱۰ سال باید بزنی اگه دبیرستان زدی الان نمیخواد
دکتر به من گفت بزن
از هفته ۲۸به بعد گفت میتونی بزنی
نه من نزدم نمیخاد ک والا عوارض دارع
بله عزیزم هفته 27هفته
اره من ۲۸هفته زدم
اره من ۲۸!۲۹ هفته زدم
مگ تو دبیرستان نزدی نیاز نیس دیگ بزنی ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.