خانما شماها واکسن کزاز زدید تو بارداری؟ چند هفته بودید؟

۱۲ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم دکتر گف هم برا جنین خوبه هم خودت میری بیمارستان عفونت اینا نمیگیری و زخمت هم زود خوب میشه

من چندروز پیش زدم

۲۸هفته زدم.۱۰سال ازبار قبلی گذشته باشه باید بزنی حتما.عارضه ای هم نداره باعث میشه جنین کزاز بندناف نگیره

28هفته زدم

سلام عزیزم من دبیرستان نزدم برام 29 هفته زد
عوارض نداره فقط یکم حس سنگینی دستت اذیتت میکنه

۲۸ هفته زدم
عوارضم نداره
نزدنش خطرناک تره
هر ۱۰ سال باید بزنی اگه دبیرستان زدی الان نمیخواد

دکتر به من گفت بزن
از هفته ۲۸به بعد گفت میتونی بزنی

نه من نزدم نمیخاد ک والا عوارض دارع

بله عزیزم هفته 27هفته

اره من ۲۸هفته زدم

اره من ۲۸!۲۹ هفته زدم

مگ تو دبیرستان نزدی نیاز نیس دیگ بزنی ک

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد