سلام خانما شماها واکسن زدید تو بارداری؟

۶ پاسخ

بله بله چند روز پیش زدم 🫠

کزاز اره من زدم اگه نزدی برو حتما بزن.رگام هم باید شنبه بزنم

من ۸ سال گذشته بهداشت برام توی ۲۲ هفته زد.گفت اشکالی ندارد دیگه نمیدونم

اگه ده سال گذشته باشه باید بزنی منم دوسال پیش زدم اما الان باید واکسن روگام بزنم

نه .من چون اپل دبیرستان شدم ده سال نشد ک دوباره بزنن باید بعد ده سال بزنم دوباره

نه ‌

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی