شماها واکسن انفالونزا زدید ؟

۱۳ پاسخ

نه نه عوارض داره بعدش ماما گفت بهم

بله زدم

بهداشت گفت بیا بزن ولی من نمیزنم

نه به هیچ عنوان

من دارم میرم بهداشت که بزنم

اره من دیروز زدم

من زدم تا الان هم مشکلی نداشتم

من نزدم

آره ه منم زدم.خواستی بزنی هلندی رو بزن

بله عزیزم😊

من نه صبح بهداشت گفتن بیا بزن نرفتم گفتن مشکلی نداره اختیاریه زدنش

اره از طرف بهداشت رایگان

من زدم توام بزن من باراری اولم همش سرما میخوردم

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان آرین ♥️ مامان آرین ♥️ ۶ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری