سلام شماها آمپول انفلانزا زدید ،؟

۹ پاسخ

سلام ن نزدم

نه نمیزنم

هلندی زدم

اره امروز زدم

من از دکترم پرسیدم گفت بزن فردا میرم بزنم

نه نمیزنم

نه
دکترم گفت اگه زیاد بیرون نمیری نزن،خودش عوارض داره

من بیمه زنگ زد بیا بزن فعلا نرفتم

اره واکسنشو زدم

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان ۵ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی