کیا امپول انفلانزا زدن

۹ پاسخ

والا بهداشت ب من گفت میزنی گفتم ن
مگه نیازه بزنی

من رفتم امروز بزنم نداشتن شنبه میرم

من نزدم ونمیزنم

من نزدم

من زدم

من هفته قبل زدم مشکلی هم نبود

من زدم هلندی

من الان نوبت وایسادم برا واکسن آنفولانزا

من هفته پیش زدم دو روزی دستم درد میکرد بعد خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی