سلام کیا امپول ریه زدن؟برای زدن امپول بستری شدن؟

۸ پاسخ

کسانی که امپول ریه ۲۸هفته زدن حرکات چطوری بود

من توی ۳۸هفته زدم
با اینکه کامل بود
دکترم گفت دستور عمل جدیده برا تقویت ریه هم هست

اینایی ک دیابت دارن رو بستری میکنن

منم تو ۲۸ هفته زدم بستری نشدم

من ۳۰ هفته زدم سرپایی بود گف لازم نیس بستری شی

من زدم توی ۳۴ هفته نه تو خونه بودم بستری برای چی ؟

امپول ریه چندهفته باید زد؟

من تو 30 هفته زدم نه اصلا تو خونه دادم همسرم تزریق کرد عضلانی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی