من نداشتم بستری نشدم
دیابت وفشارخون بالابایدبستری بشه
دکتر ب نگفت نباید بستری شی
من بستری بودم زدن
ارع من بستری شدم
امپول ریه رو همه باید بزنن مگ؟؟؟؟
چون اکثر مادرا باردار دیدم گفتن ک امپول ریه زدیم
دیابت داشته باشین جتی لب مرز هم باشه بستری میکنن
شنیدم بستری میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.