کسایی که امپول ریه زدن بستری شدن؟؟
دکترم به من گفت باید بستری شی

۸ پاسخ

من نداشتم بستری نشدم

دیابت وفشارخون بالابایدبستری بشه

دکتر ب نگفت نباید بستری شی

من بستری بودم زدن

ارع من بستری شدم

امپول ریه رو همه باید بزنن مگ؟؟؟؟
چون اکثر مادرا باردار دیدم گفتن ک امپول ریه زدیم

دیابت داشته باشین جتی لب مرز هم باشه بستری میکنن

شنیدم بستری میشن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی