امپول ریه چیه همه باید بزنن؟؟
بستری نمیخواد سرپایی میزنن مگر اینکه مشکل خاصی داشته باشین
من احتمالا باید بزنم و بستری بشم
من زدم
بستری نشدم
من سرم سولفات و آمپوله ریه زدم ۲۴ساعت بستری شدم سرم سولفات اذیت میکنه فقط
مگه دکترت توی ۲۴ هفته آمپول ریه تجویز کرده؟؟؟
چندهفته مگه میزنن آمپول ریه رو؟؟
من بستری نشدم بنظرم لازم نیست بستری بشی
بستری برای چی؟
نه سختی نداره دوشب بستری میشی امپول میزنی و مرخص میشی😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.