کسی تا حالا برای زدن آمپول ریه بستری شده؟

۹ پاسخ

برای چی هست

چرا امپول ریه میزنن

بله من
دو شب

به من دکترم گفت بستری شو رفتم بیمارستان گفتن نیاز نیست آمپولم نزدن،بستری میکنن که قندتو چک کنن

من ۸ام بستری شدم سولفات وبتا زدم دوشب بستری بودم بعدم مرخص شدم

منکه بردم همین تزریقاتیا زدن
انگاری کسایی که دیابت دارن باید تحت نظر بزنن امپولو

ینی چی اون برای چیه

یشب بستری میکنن

من بیمارستان بستری بودم همونجا برام زدن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری