۶ پاسخ

نه من بستری نشدم

من بستری شدم

کسایی بتا میزنن ک ی مشکلی دارن یا درد زایمان زودرس دارن یا فشار خون بالاس یا.....
ک بخاطر اون مشکل اصلی باید بستری بشن

منک درد داشتم بستری شدم زدن بهم.

من زدم نه بستری شدن نداره که

ببخشید میگم این آمپول باید دکتر تجويز کنه؟
و بخاطر چی همه باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری