کسایی که شرایط خاص دارند میزنن و کسی که جنین شرایط حساس باشه بستری میشه و بعد امپول میگیره چون بعد تزریق حرکات جنین کم میشه برا همین مادر بستری میشه
خانوما هایی که در خطر زایمان زودرس هستند آمپول بتا میزنن تا ریه جنین زودتر تشکیل بشه و اگه دچار زایمان زودرس شدن بچه زنده بمونه
آمپول بتا قند رو بالا میبره بخاطر همین اگه در طول بارداری قند داشته باشی و یا دکترت صلاح بدونه بستری میشی تا آمپول بزنی اما همه بستری نمیشن
اونایی که دیابت بارداری دارن بستری میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.