خانما کیا باید امپول ریه بزنن ؟؟؟
برای چی بستری میکنن؟؟

۳ پاسخ

کسایی که شرایط خاص دارند میزنن و کسی که جنین شرایط حساس باشه بستری میشه و بعد امپول میگیره چون بعد تزریق حرکات جنین کم میشه برا همین مادر بستری میشه

خانوما هایی که در خطر زایمان زودرس هستند آمپول بتا میزنن تا ریه جنین زودتر تشکیل بشه و اگه دچار زایمان زودرس شدن بچه زنده بمونه
آمپول بتا قند رو بالا می‌بره بخاطر همین اگه در طول بارداری قند داشته باشی و یا دکترت صلاح بدونه بستری میشی تا آمپول بزنی اما همه بستری نمیشن

اونایی که دیابت بارداری دارن بستری میشن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👩‍👧‍👧 مامان 👩‍👧‍👧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری