خانما برای آمپول ریه باید بستری بشیم؟

۵ پاسخ

از الان میخواید بزنید؟

من بستری شدم

نه عزیزم آمپول میده میزنی فقط سر ساعت بزن

من تازه از دکترم پرسیدم
گفت نیازی به زدنش نیست مگه اینکه کسی دیابت یا احتمال زایمان زودرس داشته باشه کسایی که دیابت دارن بعد از زدنش باید دوروز بستری باشن چون قند رو بالا میبره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👧‍👧 مامان 👩‍👧‍👧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی