برای امپول ریه باید حتما بستری شد

۸ پاسخ

اگر دیابت داشته باشی بله

اره تو روحانی ک اینطوریه ی دوز تو زایشگاه میزنن کنترلت میکنن میفرستنت بخش مجدد فردا میزنن دوز دوم و بعد کنترل دوباره برمیگزدی بخش و استیبل شدی ترهیص میکننت

آمپول ریه برای همه هست؟؟

اگر قندتون بالاست و دیابت دارید بله اگر نه نیازی نیست

ببخشید این آمپول ریه برای چیه

الان ۲۴تا۴۸ساعت بستری میکنن چون قند خون رو بالا میبره

بستگی داره تو چه شرایطی دارن آمپول رو برات میزنن

نه
میری میزنی برمیگردی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری