اگر دیابت داشته باشی بله
اره تو روحانی ک اینطوریه ی دوز تو زایشگاه میزنن کنترلت میکنن میفرستنت بخش مجدد فردا میزنن دوز دوم و بعد کنترل دوباره برمیگزدی بخش و استیبل شدی ترهیص میکننت
آمپول ریه برای همه هست؟؟
اگر قندتون بالاست و دیابت دارید بله اگر نه نیازی نیست
ببخشید این آمپول ریه برای چیه
الان ۲۴تا۴۸ساعت بستری میکنن چون قند خون رو بالا میبره
بستگی داره تو چه شرایطی دارن آمپول رو برات میزنن
نه
میری میزنی برمیگردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.