۵ پاسخ

خواهر کدومتون با ای وی اف بوده. ترحدا ترخدا برامنم دعاکنید باردار شم

من فردا نوبت دکتر دارم میخوام برم بگم برام بنویسه

دکتر منم گفت نیاز نیست اگر مشکلی باشه باید بزنی

دکترم به من گفت نیاز نیست
چون مشکل خاصی ندارم خدارو شکر

بیشتریا دیدم زدن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد