۷ پاسخ

اگه دنبال یه نظم دهنده شیک و کاربردی برای اتاق نی نی هستی از سبدهای تریکو غافل نشو چون هم مقاومه هم کاملا قابل شستشو وهم بسیار کاربردیه

تصویر

سلام از ماه هفتم به بعد میزنن
نه واجب نیست همه باردارها بزنن کسایی که شرایط زایمان زود رس دارن میزنن من توبارداری اولمم نزدم

خانما من از وقتي باردار شدم
ببخشين اينو ميگم، تقريبا يه روز درميون وقتي صبح بيدار ميشم خون يا رنگ قهوه اي تف ميكنم چرا كسي دليلشو ميدونه؟

سلام برا چي هست دقيق؟

امپول ریه برای چی عزیزم

میشه بگین چطور زدین چن تا در روز و پشت سر هم باید باشه؟؟

من تازه زدم بله من دکترم میگفت ک همه باردار ها باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری