۴ پاسخ

من دکترم گف اصلا نمیزنم مگ اینک زایمان زودرس باشی و اورژانسی ،دیرو ک رفتم تو فازه زایمان زودرس و انقباض شدید برام دو دوز زد

عزیزم آمپول ریه رو کسایی میزنن ک رسانایی جفتی یخورده ضعیفتر بشه.من تا هفته 33 هیچ مشکلی نبود بعد انگار رسانایی بهش کمتر شد دکتر برام نوشت زدمش.

نه اگه مشکلی باشه یا شرایط زایمان زودرس داشته باشی میزنن
من نزدم

نه عزیزم لازم نیست همه بزنن اونایی ک اعتماله زایمان زود رس دارن باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری