خانوما آمپول ریه رو باید چند هفتگی زد
خود دکتر تجویز میکنه چجوریه

۷ پاسخ

من هفته دیگه چهارشنبه زایمانمه
دکتر گفت سه شنبه برام امپول ریه میزنه
و ۲۴ساعت بعدش پروسه زایمانمو انجام میده

برا من ۳۰ هفته نوشته برم بزنم

بمن گفت ۳۴ هفته

اره اگر احتمال زایمان زودرس داشته باشی
اگر نه نیاز نیس بزنی

دکتر الکی آمپول ریه نمیده عزیزم مگه اینکه خطر زایمان زودرس باشه ....من ۲۹ هفتگی زدم

اگر خطر زایمان زودرس داشته باشی فقط تجویز میکنه دکتر

اره دکتر مینویسه ‌.. برا من گفت هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی