اتفاقا قبل شما یکی پرسید همینو بهش گفتم
من ازدکترم پرسیدم که آمپول ریه چیه منم بزنم گفت نه قدیم مثل نقل ونبات همه میزدن بعدها دکترا متوجه شدن درصد اوتیسم وبالا میبره بخاطر همین دیگه برای همه نمیزنن ونباید استفاده بشه مگه اینکه طرف سابقه سقط مکرر زایمان زودرس وآی وی اف باشه اونم با تجویز پزشک و دوز مناسب همین
بستگی به دکترت داره صلاح بدونه یا نه
ولی به نظر من زدنش بد نیست در مقابل هر احتمالی
۲۸ هفته زدم
منو ۲۸هفته داد
من افتادم رو خونریزی تو 31 هفته اونموقعه دکتر برام زد قبلش میگفت نیازی نیست
فقطکسایی میزنن ک قراره زود زایمان کنن
بستگی داره مثلا دکتر حس کنه تا ۲۹ هفته زایمان میکنی
۲۷ هفته میده بزنی
بستگی داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.