خانوما آمپول ریه رو چرا بعضیا میزنن؟ کی تجویز میکنه چرا تجویز میکنن؟

۵ پاسخ

چون احتمال زایمان زودرس هست برای ریه جنین که اگه زود بدنیا اومد احتمال دستگاه رفتنش کمتر باشه ، تا قبل از ۳۴ هفته باید تزریق شه

برای اونایی که سابقه زایمان زود رس دارن تجویز میشه

اونای که خطر زایمان زودرس دارن دکتر براشون مینویسه از همی ۷ماهگی میشه زد

شما دکترتون زهره کوهپایی هست؟

من زدم چون بارداری پرخطر داشتم و ۸ ماهگی زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی