خانما چرا بعضیا آمپول ریه میزنن؟؟؟

۴ پاسخ

برای اینکه ریه های بچه تکمیل بشه چون امکان زایمان زودرس دارن و بعدا بچشون نیاز به دستگاه کم داشته باشه

بیشتراونای میزنن ک بیماری زمینه ای مث دیابتی فشاربالا اایناباشن ک بهو رایمان میکنن زود یا سزارینی فک کنم

بخاطر اینکه ممکن زایمان زودرس داشته باشند

چون امکان زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان ❤️نی نی❤️ مامان ❤️نی نی❤️ ۵ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری