خانما آمپول ریه ازچندهفته میزنن؟؟

۵ پاسخ

من هفته۳۰زدم
چون زایمان قبلیم۳۴بود

سلام. چرا زایمان زودرس دارید؟ از کجا متوجه شدید؟

عزیزم دکتر به من گفته ۲۸ هفته بزنم

اون خانم هایی که زایمان زود رس دارند .

همه که آمپول ریه نمی‌زنن
هرکی ک دکتر بگه یا اونایی ک زایمان زود دارن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🦁☀️ مامان شاهان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری