خانما امپول ریه رو بستری میکنن میزنن؟

۱۳ پاسخ

نه عزیزم تزریق معمولیه

ن من زدم ی تزریق عادیه

من دیابت و انیا هم نداشتم ولی بستری شدم

آمپول ریه آمپول بتامتازون میزنن نیاز به بستری نداره
شاید برای تحت نظر بودن میگه بستری شی
کجا ساکن هستی تو عزیزم ؟

ولامن گیج شدم تاریخ 11دی ماه رفتم گفت 31هفته هستی نمی دونم تا امروز شده چند هفته

چی بزنم

اره طبعی دوست دارم

من 31هفته رفتم هنوز نچرخید به نظرت می چرخه

ماله شماهم بریچ

از چند هفتگی سز میشین

نه فک کنم کسایی که قند و فشار دارن رو بستری میکنن برای آمپول ریه . چون آمپولو بزنی اینا میره بالا یهو

بهتره که بستری بشی تحت نظر باشی

نه...

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری