خانما آمپول ریه رو چند هفته میزنن

۸ پاسخ

من بخاطر اینکه احتمال رایمان زودرس بود توی ۳۴ هفته زدم

همه باید بزنن؟

۳۱ هفته زدم

من دیروز و امروز زدم

من اولیش ۲۵هفته زدم دوزدوم سی هفته

من ۳۲ زدم

من سی هفته زدم و قند گرفتم

دکتر من گفت ۲۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری