آمپول ریه رو چند هفته میزنن؟
همه باید بزنن؟

۷ پاسخ

ن اونایی ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن

از 27 به بعد برا اونا ک احتمال زایمان زودرس دارن

منم زدم

من زدم ۳۰هفته

ن اونایی که مشکل خاصی دارن یا سابقه زایمان زودرس دارن

من فشارم گاهی بالا میره چون خواهرم سابقه مسمومیت بارداری داشت ب دکتر گفتم دو هفته پیش دکترم نوشت رفتم زدم ضرر نداره ک جهت اطمینانه

اونایی ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن
قبل ۳۴هفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی