خانوما امپول ریه کی میزنن همه باید بزنن؟

۵ پاسخ

نه همه نمیزنن ، من شنبه و بکشنبه باید برم بزنم چون سابقه زایمان زودرس داشتم برام تجویز کردن

نه قوربونت فقط اونایی که در معرض زایمان زودرس هستند فقط حتما زیر نظر پزشک بزن چون از عوارضش قند بالاست که بستری بیمارستانی داره

نه فقط عزیزان در معرض زایمان زودرس

فقط کسایی که ریسک زایمان زودرس دارن دکتر تجویز میکنه

نه عزیزم همه نمیزنن

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد