من زایمان زودرس داشتم بارداری قبلیم این بار زدم 28هفته و5روززدم
نه همه نمیزنن اونایی ک مشکوک ب زایمان زودرسن...من قرارع ۲۸هفته بزنم
من دکترم بهم گفت بزنم .گفت اگه یه موقع مشکلی پیش اومد زایمانت زودتر شد ریه کامل شده باشه
من بارداری پر خطر دارم اما دکترم گفت فعلا لازم نیست اگر فشررت بالا رفت بستری شدی تو بیمارستان میزنن
نه همه نمیزنن اونایی که زایمان زودرس دارن میزنن
درصورت نیاز برای کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن
میگن در صورت نیاز
اما من دکترم نوشت برام،۲۸هفته و ۲روز بودم زدم
در صورت نیاز دکتر تجویز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.