آمپول ریه رو همه باید بزنن ؟ یا در صورت نیازه
چند هفته میزنن؟

تصویر
۸ پاسخ

من زایمان زودرس داشتم بارداری قبلیم این بار زدم 28هفته و5روززدم

نه همه نمیزنن اونایی ک مشکوک ب زایمان زودرسن...من قرارع ۲۸هفته بزنم

من دکترم بهم گفت بزنم .گفت اگه یه موقع مشکلی پیش اومد زایمانت زودتر شد ریه کامل شده باشه

من بارداری پر خطر دارم اما دکترم گفت فعلا لازم نیست اگر فشررت بالا رفت بستری شدی تو بیمارستان میزنن

نه همه نمیزنن اونایی که زایمان زودرس دارن میزنن

درصورت نیاز برای کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن

میگن در صورت نیاز
اما من دکترم نوشت برام،۲۸هفته و ۲روز بودم زدم

در صورت نیاز دکتر تجویز میکنه

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری