۷ پاسخ

از هفته ۳۴ دیگ ریه شروع میکنه خودش ب تشکیل شدن.دیگ تا هفته ۳۷ تکمیل همه چی

زایمان زودرس یا پرخطر داری؟
اگر اره ک دکتر بنابر تشخیص خودش برات میزنه

همه نمیزنن اونایی که پر ریسکن میزنن

نه آمپول ریه رو همه نمیزنن و روتین نیست

۳۵ هفته نمیزنن دیگه عزیزم..نهااااایت تا ۳۴ هفته..بچه ات کامله دیگه ماشاللع

نه من زایمان قبلیم نزدم

به کسایی میزنن که احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد