از هفته ۳۴ دیگ ریه شروع میکنه خودش ب تشکیل شدن.دیگ تا هفته ۳۷ تکمیل همه چی
زایمان زودرس یا پرخطر داری؟
اگر اره ک دکتر بنابر تشخیص خودش برات میزنه
همه نمیزنن اونایی که پر ریسکن میزنن
نه آمپول ریه رو همه نمیزنن و روتین نیست
۳۵ هفته نمیزنن دیگه عزیزم..نهااااایت تا ۳۴ هفته..بچه ات کامله دیگه ماشاللع
نه من زایمان قبلیم نزدم
به کسایی میزنن که احتمال زایمان زودرس دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.