سلام خانوما همه باید آمپول ریه بزنن؟

۶ پاسخ

ن کسانی ک سابقه زایمان زودرس داشته باشند یا تو بارداری مشکلی دارن مثل لکه بینی ک پروژسترون مصرف میکنند. یا حاملگی پرخطر مثل سابقه چندین بار سقط و فشار خون

من ک تا الان نزدم دکترمم هیچ وقت راجبش حرف نزد

من احتمال زایمان زودرس ندارم ولی دکترم گفت بزن.گفت اول آزمایش گلوکز و۲۴هفته رو برو اگه همه چی اوکی بود بزن بعدش

ن احتمال زلیمان زودرس باشه تجویز میشه

نه کسایی که احتمال زودرس دارن

کسایی که دکتر گفته امکان زایمان زودرس دارند

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۱ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی