بعلع عزیزم
نه عزیزم فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن
اگر دکتر تشخیص زایمان زود رس بده آره باید بزنی ولی اگر دکتر نگفت ن نیاز نیست اصلا
اونایی ک خطر زایمان زودرس دارن
امپول ریه رو میزنن ک اگ بچه زودتر بدنیا اومد ریه هاش تشکیل شده باشه
ن کسای ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن اگه برا تو اوکیه نیاز نیست
ن دختر کورتن داره و اگه بارداری معمولی و طبیعی داری نزن منم نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.