خانوما این آمپول ریه که میگن همه واجبه باید بزنن!؟؟

۶ پاسخ

بعلع عزیزم

نه عزیزم فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن

اگر دکتر تشخیص زایمان زود رس بده آره باید بزنی ولی اگر دکتر نگفت ن نیاز نیست اصلا

اونایی ک خطر زایمان زودرس دارن
امپول ریه رو میزنن ک اگ بچه زودتر بدنیا اومد ریه هاش تشکیل شده باشه

ن کسای ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن اگه برا تو اوکیه نیاز نیست

ن دختر کورتن داره و اگه بارداری معمولی و طبیعی داری نزن منم نزدم

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی آراد مامان نینی آراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی