این آمپول ریه ای ک میگن چیه برای همه واجبه؟؟

۶ پاسخ

تو رو خدا چرا این قدر استرس میدین این نظراتو بذارین برای دکتر و متخصصی که زیر نظرش هستین منی که فردا نوبت سز دارم و دکترم گفته دیروز و امروز بزنم دوز دیروز و زدم و امروز دوز بعدیشو میخوام بزنم

نه اصلا من هفته پیش رفتم دکتر
پرسیدم گفت اصلا نباید بزنین الان منسوخ شده.آمپول ریه موجب ایست قلبی و مرگ بچه میشه
گفت اگر احتمال زایمان زودرس داشته باشی 2روز قبل آمپول میزنم وگرنه اصلا خوب نیست خیلی خطرناکه

والا منم دیروز از مامای دکترم پرسیدم گفت نارسایی قلبی برای جنین میاره کلا یه هفته اثر داره اونم تو هفته های ۳۴ ب بعد با رضایت خودت دکتر تجویز میکنه....منم بیخیال شدم

منم برا یکی از بچه‌ها م زدم گفته بودن فقط ۱۰ روز تاثیر داره بعد همون بچه کامل دنیا اومد و متاسفانه بعد سه روز ایست قلبی کرد دیگه ترسیدم هیچوقت نمیزنم
اونم هر ۱۲ ساعت سه تا آمپول نوشته بود تا ۳ روز

نه عزیزم برای کسایی که خطر زایمان زودرس دارن که بچه هنوز ریه هاش کامل نشده میزنن

برای کسایی ک احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی