اونایی ک احتمال زایمان زودرس دارن یا قبلا داشتن
قند وفشار بالا دارن
منکه دکتر گفت بزن ولی نزدم چون سرکلاژ بودم گفت بزن ولی من چون دفعه قبلم سرکلاژ بودم و نزدم اینبارم نزدم دفعه ی قبل ۴۰ هفته زایمان کردم و سابقه زایمان زودرس نداشتم
باید بستری میشدی منم نرفتم
فقط کسایی که سابقه یا احتمال زایمان زودرس دارن میزنن..من خودم یه زایمان ۲۰ هفته داشتم الان باید ۲۸ هفته آمپول ریه بزنم
براهمه واجب نیست مثلا من چون مسمومیت بارداری دارم دکتر گفته بزنم
اونایی ک احتمال زایمان زودرس یا بارداری قبل شون زودرس بوده
نه ،دکتر به من نگفت
نه عزیزم اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن من سربارداری اولم زدن جون بچه رونجات دادشکرخدادستگاه نخواست
ن فقط اونایی ک ممکنه زایمان زودرس داشته باشن مثلا اونایی ک طول سرویکسشون پایینه
من ک نزدم تا الان دکترمم چیزی نگفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.