مامانا آمپول ریه رو همه باید بزنن ؟؟

۵ پاسخ

مثلا دردشون گرفته هفته های پایین . سرکلاژ هستن . پساری دارن . سابقه زودرس دارن ‌ دوقلو دارن اینا باید بزنن ک خدای نکرده اگ توی ۳۵ و ۳۴زایمان کردن بچه سالم باشه دستگاه نره

سلام عزیزم ن کسای میزنن ک زایمان زودرس میخوان بشن

وکسایی که سزارین میشن هم باید بزنن

مامانایی که مشکوک یا سابقه زایمان زودرس دارن میزنن

نمیدونم به همه میدن یا نه ولی من سرکلاژم سه دور زدم از هفته ۲۶ به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۱ ماهگی
مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری