آمپول ریه رو الزاما همه باید بزنن؟

۸ پاسخ

تاحالا ک دکترمون نگفته
پس احتمالا برا همه نیس
مگر احتمال زایمان زودرس بدن

نه فقط کسایی ک سابقه زایمان زودرس دارن میزنن

ن من پرسیدم دکترم گف میدونی چقد عوارض داره امپولش؟نقل و نبات نیس ک ب همه بدیم .فقط دو قلویی و زایمان زودرسا

نه عزبزم معمولا دوقلو ها و این هایی ک خطر زایمان زودرس دارن میزنن

خیر

دکتر به کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن تجویز میکنه

من ک نزدم دکتر تشخیص میده عموما من پرسیدم گفت کسایی ک خطر زایمان زودرس دارن میزنن

نه.

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی