خانما همه باید آمپول ریه رو بزنن ؟

۵ پاسخ

نه بابا فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن پر خطر هستن

دکتر من اعتقا داشت همه باید بزنن باید احتمالات روهم در نظر گرفت نه پرخطر بودم نه مریضی خاصی داشتم نه چیزی هفته ۳۵ همینجا یکی از مامانا بعد زایمانش یه اتفاق بدی براش افتاده بود دیدم ترسیدم همون لحظه کیسه آبم ترکید

بزنی خوبه

ن من نزدم دکترم گفت احتیاج نیس
برای کسایی ک در معرض پر خطر هستن باید بزنن
زایمان زودرس
سرکلاژ سقط مکرر
دیابتی
ووووو

نه فقط کسایی که زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری