سلام
آمپول تشکیل ریه رو همه باید بزنن ؟؟؟

۸ پاسخ

سلام خیر عزیزدلم. فقط کسانی میزنن که به تشخیص سونو و دکتر احتمال زایمان زودرس دارن و خطری تهدیدشون می کنه برای اینکه ریه نوزاد برسه تجویز می کنن و الا بقیه که نیاز ندارن

من بااینک دکترم گف احتمالا زایمان زودرس باشی ولی بازم بهم نداد بزنم گف منسوخ شده و من مسئولیت قبول نمیکنم چون باعث مرده زایی میشه 😐😕منم دیگ اصرار نکردم ولی خب هرکیم دکترش گف بزنید هیچی نشده نمی‌دونم چرا دکتره من نداد 🙁

من نزدم

منم نزدم باید بزنم

اگه امکان زایمان زودرس باشه دکتر میگه بزن

جدیدا فقط به کسایی میدن که مشکل دارن.

منم نزدم

من نزدم

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۱ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری