آمپول ریه رو چند هفته میزنن ؟؟

۹ پاسخ

۶تا زدم

من ۳۱ زدم

به منم دکتر گفت ۲۷ هفته میزنم چون سابقه زایمان زود راس دارم

عزيزم براى همه نياز نيست كسايى كه دكتر تشخيص بده زايمان زودرس هستن يا انسولينى هستن تجويز ميكنن وگرنه اگر همه چيز اوكى باشه اصلا نميزنن

من دیشب زدم

جفتم پایینه

بین ۲۴ تا ۳۴.
بستگی به پزشکت و شرایط خودت و جنینت داره

از سی معمولاً میزنن ولی من امروز به دکترم گفتم برام بزن گفتم از 34 رد شدی دیگه ریه کامله نمیخاد چ می‌دونم ولا ولی من هم چنان نگرانم که نزدم

دکترم گفت چون جفتت پایینه برسونمت سی هفته میزنم برات

سوال های مرتبط

مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی