دکترم به من گفت فعلا نیازی نیست به نظرم بستگی به شرایطتت داره اینجوری نیست که همه بزنن من باید هفته ۳۱ برم دکتر گفت اون موقعه ببینمت میگم بزنی یا نه
یکی شو 28 هفته من زدم
32 هفته زدم و
ی دوز دیگه دکترم برام نوشته
آمپول ریه چیه؟
من نزدم 🤷🏻♀️
عزیزم دارم یه گروه خیلی کوچیک و صمیمی برای مامانهای باردار همسن خودمون تشکیل میدم
هدفمون اینه که توی این ماههای بارداری با هم گپ بزنیم، تجربههامون رو به اشتراک بذاریم و از حال هم باخبر باشیم. 😊
اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدی زیر توی بله پیام بده:
@shabnam405
ظرفیت گروه محدوده و هنوز چند جا خالی داریم ❤️
اگه دکتر بگه باس بزنی از هفته ۲۸ به بعد میزنن
۲۸هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.