خانما واسه آمپول ریه چند روز بستری میکنن

۷ پاسخ

اگه درد داشته باشی 3تا 4 روز بستری میکنند

من دو شب و ی روز بستری بودم چون سه مرحله هر ۱۲ ساعت میزنن

هیچی من خودم تو خونه برام شوهرم زد البته بستگی به قند و فشار افراد داره

من بستری نشدم

من سه روز بستری شدم ظهری مرخص میشم

بستری نمیکنن

من ک واسه زایمان زودرس رفتم و دوروزی ک بستری بودم زدن

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری