می‌بخشید دوستان چند روز بستری میشیم واسه آمپول ریه که میزنن؟؟

۱۰ پاسخ

آمپول ریه واسه همه هستش؟؟

عزیزم من دیابت ندارم نه تو بارداری نه قبلش اما موقع زدن آمپول بتامتازون قندم بالا رفت با خودم گفتم خوب شد حرف دکتر گوش کردم بستری شدم بعد3روز هم مرخص شدم و هم قندم مثل قبل شد من توبیمارستان 4واحد انسولین زدم دکتر گفت بتا متازون خواه ناخواه قند ومیبره بالا وباید دایم چک بشه

حتمن باید زد امپول ریه رو؟!

علائمتون چی بود ک امپول دادن

مگه بستری داره؟ مگه حواهرم همینجوری می زد

ب من گفتن ۲۴ ساعت

دکتر به من گفت دو شب

من ۴روز بستری بودم

24ساعت

من بستری نشدم عزیزم
روز اول ۳دوز زدم
دقیقا ۲۴ ساعت بعدش ۳ دوز دیگه
کلا ۶تا زدم
بستری نداره

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری