آمپول ریه واسه همه هستش؟؟
عزیزم من دیابت ندارم نه تو بارداری نه قبلش اما موقع زدن آمپول بتامتازون قندم بالا رفت با خودم گفتم خوب شد حرف دکتر گوش کردم بستری شدم بعد3روز هم مرخص شدم و هم قندم مثل قبل شد من توبیمارستان 4واحد انسولین زدم دکتر گفت بتا متازون خواه ناخواه قند ومیبره بالا وباید دایم چک بشه
حتمن باید زد امپول ریه رو؟!
علائمتون چی بود ک امپول دادن
مگه بستری داره؟ مگه حواهرم همینجوری می زد
ب من گفتن ۲۴ ساعت
دکتر به من گفت دو شب
من ۴روز بستری بودم
24ساعت
من بستری نشدم عزیزم
روز اول ۳دوز زدم
دقیقا ۲۴ ساعت بعدش ۳ دوز دیگه
کلا ۶تا زدم
بستری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.