مامانا واسه آمپول ریه چند روز بستری شدین؟؟

۸ پاسخ

من 4 روز، دو روز اول امپول زدن
دو روز بعد قندم بالا بود نگهم داشتن، کنترل ک شد مرخص شدم

من اون موقع ۳ روز
روز سوم بخاطر افزایش قندم بستری بودم

مگه بستری میکنن؟من که خونه زدم . خانوادم کادر درمانن

منم می‌خوام آمپول ریه بزنم نمی‌دونم دکترم اجازه میده یا نه میگم شاید خدایی نکرده زایمان زودرس شدم ریه بچه حداقل کامل بشه

وا مگه بستری میکنن؟

دو دوز زدن
نزدیک سه روز بودم
مرخص نمی‌کردن خودم رضایت شخصی دادم اومدم
چون باید قند و چک کنن
دیگه اومدم خونه خودم چک کردم

بستری نشدم من

اگ دو دوز. باشع دو روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی