۹ پاسخ

سلام خدمت مادران گرامی آیا واکسن آنفولانزا رو شما تایید میکنید؟ بزنیم یا نه؟

فک‌کنم ۲۸هفته تا ۳۴هفته

چراقبول نمیکنه؟؟

عزیزم کسایی ک مشکل دارن یا احتمال زایمان زودرس دارن میزنن

هروقت که علائم زایمان زود رس داشته باشی
من ۳۳ زدم

۳۲هفته زدم من

منم زدم

من ۳۰هفته زدم

۲۸ هفته البته اگه مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی