خانما دکتر امپول ریه از چند هفته میده؟؟
همه میزنن؟؟

۶ پاسخ

براي من ٣٦هفته زد سه روز. بعد سزارين كردم

البته خداروشکر من مشکلی ندارم ،ولی چون بچه ام خرداد موعدش هست ،ولی خودم دوست دارم اردیبهشت وتو ۳۷ هفته دنیا بیاد ،دکتر برام نوشت

من از ۲۷ هفته زدم ،۳ تا بتا متازون و یکی پروژسترون ۲۵۰ ،امروز هم تو ۲۹ هفته زدم

من۳۱هفته زدم چون سرکلاژم

باید علائم زایمان زودرس داشته باشی تا بدن
من تو ۲۷ هفته لکه بینی داشتم یکبار دکتر بهم داد

به من 24 هفته داد گفت بزنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۴ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی