براي من ٣٦هفته زد سه روز. بعد سزارين كردم
البته خداروشکر من مشکلی ندارم ،ولی چون بچه ام خرداد موعدش هست ،ولی خودم دوست دارم اردیبهشت وتو ۳۷ هفته دنیا بیاد ،دکتر برام نوشت
من از ۲۷ هفته زدم ،۳ تا بتا متازون و یکی پروژسترون ۲۵۰ ،امروز هم تو ۲۹ هفته زدم
من۳۱هفته زدم چون سرکلاژم
باید علائم زایمان زودرس داشته باشی تا بدن
من تو ۲۷ هفته لکه بینی داشتم یکبار دکتر بهم داد
به من 24 هفته داد گفت بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.