خانوما کیا باید آمپول ریه بزنن


#بارداری

۵ پاسخ

اره از ۱۳هفته یا ۱۶ هفته اوکیه ولی همه اینجا گفتن زودخوردی منم ازمایش نداشتم اصلا نمیدونستم بارداری اولمم هست ففول داد خوردم از ۶هفته تا ۱۰ هفته

مانان فندق جواب میدی لطفاااااا🥲

مامان فندق کجایی کارت دارم🥲

هزینش چقده

اونایی که سابقه زایمان زود رس
سقط
بچه پایین باشه
سرکلاژی
البته به تشخیص دکتر باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری