خانوما برای امپول تشکیل ریه باید بیمارستان بستری شد ؟؟؟

۳ پاسخ

اگه دیابت داشته باشی یا در معرض پره اکلامپسی باشی ی شب بستری میکنن
چون امپولش قند رو خیلی میبره بالا

من تو خونه خودم زدم،البته دکتر تجویز کرد

نه اگر زایمان زودرس داشته باشی دکترت خودش آمپول ها رو میزنه

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی