ببین عزیز اگر فشار خونت قندت اینا مشکل داره که بستری میکنن درکل این امپولو ببر تو بیمارستان زایشگاه بزن و چند ساعتی تحت نظر باش چون این امپول قند و ضربان بچه رو به شدت بالا میبره و خدایی نکرده احتمال ایست قلبی جنین رو داره بخاطر این بهتره تحت نظر بود و به دستگاه وصل باشی بعضیام کاملا بیخیاااال امپولو تو درمانگاه میزنن و میان خونه که دل بزرگی میخواد این ریلکسی
نه من بستری نشدم
بعضی ها نمیشن،بستگی به نظر دکتر داره چون خیلی قند رو میبره بالا باید کنترل شی
نه کسایی هم بودن بستری نشدن
همه باید این امپول رو بزنن؟
من بستری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.