۸ پاسخ

ن عزیزم ۶تا امپوله سه تاشو ی روز سه تای دیگم روز بعدش

اگه قندت اوکیه نمی‌خواد بستری بشی

نه من مرکز بهداشت زدم بستری نمیخواد

سوال منم بود قراره فردا بزنم

من نیم ساعت پیش ب یکی گفتم اومد خونه برام زد رف

نه فکر نکنم

اگه قند داشته باشی

نه من بستری نشدم

سوال های مرتبط

مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری