خانوما برای امپول ریه حتما باید بستری بشی تزریق کنن؟

۳ پاسخ

نه من سه تا شنبه سه تا یک شنبه بیرون رفتم زدم

نه دو مرحلس به فاصله ۲۴ ساعت تزریقات انجام میده لازم ب بستری نیست

دیابت داشته باشی بستری میکنن وگرنه نه من خونه زدم

سوال های مرتبط

مامان گندم وگیسو مامان گندم وگیسو ۳ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی