قبلش حتما باید ازمایش خون قند بدید
نه تست قند
اگه قند خون نرمال بود لازم نیست
ولی اگه بالا بود حتما باید بستری بشید
حدودا دو روز بعد از تزریق امپول ریه بالا دوباره ازمایش قند بدید
برا چی آمپول ریه رو میزنین؟؟
منم چون سه قلو باردارم گفتن باید بستری شم که امپول بزنن
نه من بستری نشدم
دوز اولشو تو مطب دکترم زدم
دور بعدیشم خونه همسرم زد برام
ن من بستری نشدم
نه مگر اینکه شرایط خاص داشته باشید بگن لازمه
اگر نه مثل آمپول معمولی من زدم و تموم شد
اگ مشکل خاصی مثل دیابت اینا نداشته باشی نه لازم نیس. من تو درمانگاه زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.