اگر قند یا فشارت رفت بالا همون کلینیک ازت مراقبت میکنند
نه بابا ی آمپول کورتون هست برو کلینیک بزن تو خونه نزن عضلانی هم هست
نه من تو خونه امپولو زدم چیز خاصی نیست مگر این ک مشکلی داشته باشی
اره منو بستری کردن
نه بابا کن زدم اما بستری نشودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.