برا آمپول ریه حتما باید بستری بشیم

۵ پاسخ

اگر قند یا فشارت رفت بالا همون کلینیک ازت مراقبت می‌کنند

نه بابا ی آمپول کورتون هست برو کلینیک بزن تو خونه نزن عضلانی هم هست

نه من تو خونه امپولو زدم چیز خاصی نیست مگر این ک مشکلی داشته باشی

اره منو بستری کردن

نه بابا کن زدم اما بستری نشودم

سوال های مرتبط

مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم وگیسو مامان گندم وگیسو ۳ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی