۱۰ پاسخ

منم بستری نشدم فکر کنم کسانی که قند بارداری دارند بستری می‌کنند که قند و حرکات بچه رو کنترل کنند

ن من ک بستری نشدم و اومدم خونه زدم آمپولمو

نه من دیروز 3تاش وزدم امروزم میخوام 3تا بزنم

منم فردا قرارع بزنم دکترم چیزی از بستری نگفت

منم گف بزن بدون بستری

اونایی که قند دارن. معمولا بستری میشن

چون قند بارداری نداشتی.
امپول بتا قند رو بالا میبره

امپول ریه برای چی میزنن؟

امپول ریه براچیه؟ازکجافهمیدین؟

منم بستری نشدم

سوال های مرتبط

مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم وگیسو مامان گندم وگیسو ۳ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی